8 Dec 2009

ASSALAMUALAIKUM

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pengujung yang saya hormati sekelian.

Saya Raja Ahmad merupakan anaknda kepada Almarhum Raja Abdul Wahid, anak jati negeri Selangor yang berasal dari Klang.

Hari ini, 21 Zulhijjah 1430H (8 Disember 2009) merupakan hari yang bersejarah bagi saya kerana hari inilah blog saya ini lahir untuk tantapan kita bersama.

Terima kasih kepada yang sudi berkunjung ke laman blog saya ini. Ia akan memaparkan pandangan peribadi saya dan tidak ada kena mengena dengan pandangan insan lain di luar sana.

"HORMAT PADA YANG TUA, KASIH PADA YANG MUDA, CINTA PADA YANG ADA"

INSYALLAH

Ikhlas dari saya,

Raja Ahmad Raja Abdul Wahid

1 comment:

  1. yang muda gelujuh terlupa pada yang tua itulah yang terjadi pada pemimpin muda umno hari ini yang muda lupe pengorbanan datok nenek kita untuk orang melayu hari ini...pada pemimpin muda jangan lupe mereka juga akan jadi tua dan biar lah jadi tua yang dihormati...man milo

    ReplyDelete